2018. november 4., vasárnap

Tejfölöshús krumpligombóccal

Régi életem nagy kedvence volt, nagymamám csinálta sokszor vasárnapi ebédre az én kedvemért. Már többször próbáltam paleosítani, de a krumpligombóc sosem lett az igazi. De most ... Mint az eredeti! Semmi mellékíz, tökéletes állag. Csak az a gond, hogy "gondolomformán" csináltam, nem mértem a hozzávalókat (csak az édesburgonyát). De azért utólag megpróbáltam rekonstruálni. 540 g főtt édesburgonya 2 tojás só 1 csomag Szórásra, sűrítésre használható lisztkeverék (Paleolit Éléskamra) 190g 100 g Hagyományos nokedli lisztkeverék (Paleolit Éléskamra) 1 púpos ek tojásfehérje por Állni hagytam, majd vizes kézzel diónyi gombócokat formáltam és lobogó sós vízben kifőztem (miután feljöttek, még hagytam egy kicsit, majd leszűrtem). A tejfölöshúshoz a sertéscomb szeleteket pörköltalapban feltettem főni (babérlevél kell bele pluszban). Amikor kész, kiszedem a húsokat és a babérleveleket, a levét botmixerrel összekrémesítem, kókusztejszínben elkevert Manióka liszttel besűrítem. Húsokat visszarakom a lébe, és tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése