2017. május 4., csütörtök

AIP

Megint szigorítottam egy kicsit, és május 1-től AIP-zek (AutoImmun Paleo)

Leírom, hogy miket hagytam el pluszban az eddigi paleómból:

- tojás
- magok és maglisztek
- mag-fűszerek (bors, mustár)
- paprika, paradicsom minden formája (őrölt fűszerpaprika és sűrített paradicsomlé sem)
- kókusztej (csak az Aroy-D maradhatott, ami csak kókusz és víz)
- kávé (ezt még nem sikerült teljesen elhagyni, mert iszonyú fejfájást okozott a hiánya, így visszahoztam)
- fekete tea
- eritrit és társai (GAL-tól a Glicin-t próbálgatom, mert az nem cukoralkohol)
- aszalt gyümölcsök és a banán (bár edzés előtt muszáj ennem, különben kidőlök)
- kakaópor
- vanília
- ecet
- gomba

Durván hangzik? Az is! De csak 2 hónapra tervezem.

És a motivációim: (mielőtt megijednétek, hogy újabb SM-tünet ütötte volna fel a fejét. Erről szerencsére szó sincs!)
- fogyni szeretnék a bikini-szezonra
- elegem lett a gyakori migrénből (heti 1-szer 2 napos)
- olyan ragyás az arcom, mintha épp kamaszodnék
- titkon remélem, hogy a ciklusom is hosszabb lesz emiatt (múlt nyáron a tojás-megvonástól hosszabb lett), és kevesebbszer kell kihagynom a Balcsiban lubickolást.

Ígérem, hogy próbálom dokumentálni, hogy miket eszek, hogy ezzel segítsek más AIP-s diétán levőnek, és később én is visszanézhetessem, ha szükség lenne rá.

A nyuszitól megkaptam Mezei Elmira Autoimmun szakácskönyvét, ami már kapható minden könyvesboltban és paleós boltban, valamint az internetről is rendelhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése