2017. május 4., csütörtök

AIP - menük

Reggeli:

- Yungas Nyújtható sós lisztkeverék
- Yungas Nyújtható édes lisztkeverék
- sertészsírban sütött édesburgonya chips:
- halgolyók édesburgonyával:
- édesburgonya töpörtyűvel és kígyóubival:
- szalonna serpenyőben megsütve, zsírjában édesburgonya karikák megsütve, retekkel:
- édesburgonya-szendvics (paprika-mentes kurdi szalámival és retekkel):
- zöldbanán chips (sima sós), amikor maminbabára rohantam és nem volt időm reggelit készíteni)

Tízórai:
- ha már nagyon éhes vagyok, és messze az ebéd, eszek egy kevés gyümölcsöt (pl. almát vagy kivit vagy epret)
lajosmizsei eper
Ebéd:
- sült tarja répa chips-szel
- sült tarja párolt zöldségkeverékkel:
- grillcsirke édesburgonya chips-szel:
- sült csirkeszárnyak friss salátával (jégsaláta, fehér retek, rendes retek, kígyóubi, öntetnek: apróra vágott hagyma, só, olívaolaj, citromlé):
- ananászos csirke:
- resztelt máj petrezselymes édesburgonyával:
- tökfőzelék grillcsirkével és szalonnával:
A tökfőzeléket pirospaprika és ecet nélkül készítettem. Egy fej hagymát félkarikákra vágtam, zsíron megdinszteltem, rádobtam az előző nap legyalult és besózott tököt (a sós lé nélkül), kevés citromlevet locsoltam rá és szárított kaporral megszórtam rendesen. Fedő alatt, gyakori kevergetés mellett kb. fél órát főztem. A végén kevés Manióka liszttel besűrítettem. Finom volt így is!

Uzsi:
- kevés gyümölcs, de inkább semmi:(

Vacsi:
- serpenyőbe sütött lazac-szelet friss zöldségekkel (jégsaláta, retek):
- avokádó-öntetes zöldsaláta hideg sült tarjával:
Az avokádós salátaöntet így készült: 1 érett avokádót aprítóban krémesre turmixoltam, sót és citromlevet adtam még hozz és egy kevés friss petrezselyem zöldjét.

- sült oldalas hidegen, retekkel
- sült tarja hidegen kígyóubival
- húsleves pohárból
- töpörtyű almával

És este, amikor megéheztem, ettem egy zacskó alma-chips-et.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése