2017. május 19., péntek

AIP "hibáztatása"

Én is és Ilka is betegek vagyunk. Ez még télen se történt meg velünk. Elgondolkodtam, és arra jutottam, nem kizárt, hogy a szigorított diéta miatt gyengült le az immunrendszerünk.
Mióta AIP-zek, Ilka se eszik meg egy csomó mindent, amit én se (szolidaritásból?!?!?!)

Székrekedéssel is küszködök, az arcom viszont továbbra is ragyás, igaz, migrén nem gyötört 2 hete, mióta a kávét visszahoztam.

Szóval lazítok az AIP-n, és megpróbálok fogyókúrás paleó étrendet tartani.

Az Alpro-s kókusztejre nem szokok vissza, ha már sikerült leszokni, most már Aroy-D márkájú kókusztejjel iszom a reggeli kávémat (édesítésként Glicint használok).

Kókuszcukor és méz is marad a tiltólistán, a Saga gyümölcstea is, és étcsokit se fogok enni mostanában, se kakaóport!

A tojás hiányzott ebben a 2,5 hétben a legjobban. Azt fokozatosan visszahozom, ás meglátjuk.

Paprikát és paradicsomot eddig se ettem (már egy éve), a pirospaprika fűszeren és a borson még gondolkozok. Azért egy jó pörkölt ... Hiányzik!

Az AIP-menükhöz feltöltöm még azokat a képeket, amiket eddig ettem, de elfelejtettem felrakni.

Ha az élet úgy hozza, hogy újra AIP-znem kell, jobban felkészülök és tuti menni fog. Ha KELL! De most még szerencsére nem tartok ott!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése