2017. április 13., csütörtök

Paleo tejszelet

Régebben próbálkoztam már ezzel, felhozta a fb, így újra befészkelte magát az agyamba.

Volt itthon Paleolit Éléskamra Omlós piskóta lisztkeverék, hát adta magát, hogy abból készítem a piskótát.
6 tojás (kettéválasztottam), fehérjét kevés sóval és 30 g eritrittel kemény habbá vertem,
sárgájához is 30 g eritritet tettem és fehéredésig vertem.
Hozzáadtam a lisztkeveréket, 30 g kakaóport, 50 g kókuszolajat és 6 ek vizet. Elkevertem, majd a fehérje-habot is hozzáforgattam óvatosan.

Egy nagyméretű tepsit kibéleltem sütőpapírral, beleöntöttem a piskóta-masszát és 180 fokon 35 percig sütöttem.

Miután kihűlt (másnap reggel került csak rá sor), kockákra vágtam, mindegyiket félbe is vágtam, megtöltöttem vastagon a következő krémmel:

Kókuszkrém (Aldi-s konzerv, amit egy napig hűtőben tároltam, majd lekanalaztam róla a szilárd részt, az első vizet meg kiöntöttem)
vanília por,
méz
ízlés szerint. Robotgéppel összekevertem.

Megtöltés után vissza kell rakni a hűtőbe, hogy összeérjen, és harapható legyen anélkül, hogy kifolyjon belőle a krém.

Irtó finom, remélem a gyerekeknek is ízleni fog (Ők csak uzsira fognak kapni)

Éléskamra lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod:

Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése