2017. április 6., csütörtök

Fonott kalács 2017/1

Idei első próbálkozás. Szép, jó illatú, finom ízű, de kicsit tömör. Próbálok rajt javítani húsvétig, ha sikerül, megosztom.

150 g Paleolit Éléskamra Keltes Élmény lisztkeverék
2 tojás
30 g kókuszolaj
20 ml citromlé
kevés reszelt citromhéj
40 ml víz

Összekevertem, hűtőben pihentettem 10 percet, majd hozzágyúrtam 1 púpos ek poreritritet, 3 részre osztottam, 3 kígyót gyúrtam, összefontam, 175 fokon légkeveréses sütőben 20 percig sütöttem.
Lekentem tojássárgájával, visszaraktam még 10 percre.

Talán attól lett túl tömör, hogy a sütőm haldoklik. Alulról nem melegít egyáltalán, így mindent légkeverésen sütök, ami nem mindennek tesz jót. A tegnapi fahéjas csiga nagyon kiszáradt, ennek a fonott kalácsnak sem tett jót.

Aki kipróbálja ezt a receptet, várom a véleményét kommentbe!

Ilkának is ízlik:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése