2017. április 5., szerda

Keltes élmény lisztkeverék

Túrós batyu
1 tojás
20 g kókuszolaj
5 ml citromlé
20 ml víz
Összekevertem egy kiskanállal, hűtőbe raktam 15 percre, majd gumilapon vékonyra nyújtottam (fólia alatt), derelyevágóval négyzetlapokat vágtam belőle, mindegyik közepére raktam 1 tk "túró"krémet.

"Túró"krém:
200 g ToTu (házi készítésű)
1 tojássárgája
2 ek eritrit
kevés citromlé

A batyukat sütőpapíros tepsire rakosgattam, megkentem tojássárgájával, 175 fokon fél órát sütöttem.

Fahéjas csiga
150 g Keltes élmény lisztkeverék
2 tojás
20 ml citromlé
20 ml víz
30 g kókuszolaj

15 percig hűtőben pihentettem. Vékonyra nyújtottam, megkentem kókuszolajjal, megszórtam fahéjas kókuszcukorral, feltekertem, felszeleteltem, légkeveréses sütőben 175 fokon 20 percig sült. Mennyei illat lengte be a házat. A fahéj a kedvencem!!! Fahéjasból minden jöhet!!!



A Paleolit Éléskamra lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod:

Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése