2017. április 14., péntek

Aranygaluska

Paleolit Éléskamra Keltes élmény lisztkeverékéből készítettem.
2 tojás
50 ml víz
20 ml citromlé
30 g kókuszolaj
150 g lisztkeverék
Összekevertem, hűtőben pihentettem kb. negyed órát.
Kiskanálnyi adagokból gombócokat formáltam, kókuszolajba, majd eritrites darált dióba forgattam, egymás mellé rakosgattam egy jénaiba.
180 fokon kb. fél órát sütöttem.

Nem volt itthon vanília puding, viszont érett banán igen, így azt turmixoltam össze kevés vaníliával és kókusztejjel. Finom volt!



A Paleolit Éléskamra lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod:

Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése