2016. november 13., vasárnap

Sós goffry (kenyér-pótlék)

Régóta terveztem sós goffry-t sütni, kerestem is már recepteket, de a megvalósításig sose jutottam el.
Viszont péntek este már túl későn kaptam észbe, hogy nincs kenyér, vacsiig már nem sült volna ki egyik paleós kenyerem se, így nekiálltam sós goffry-t sütni, és nem bántam meg!
Szuper lett! Ropogós, semleges ízű és laktató.
Annyi lett, hogy két étkezésre elég volt a 6,5 tagú családomnak (Ilka is evett belőle), így vasárnap reggelire feleztem a receptet. Íme:

2 tojás
Fél tk só
Csipetnyi szódabikarbóna
Citromlé
125 g tápióka liszt
65 g kókuszliszt
2,5 dl víz

Sima habverővel elkevertem, kicsit hagytam állni, amíg felmelegedett a goffry-sütő.

Két ék tésztát simogattam el egy virágba, sokáig (5-8 percig) sütöttem közép-meleg sütőben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése