2016. szeptember 28., szerda

Napi menü 09.26-30.

Hétfő reggeli (banános jegeskávé, sült édesburgonya szeletek mindenmentes kurdi szalámival)



















Hétfő ebéd (sütőben sült húsgolyók sütőtökkel):
Vacsira nem ettem semmit, mert nem voltam éhes:)

Kedd reggelire ropogós húsgolyókat ettem házi savanyúsággal:
Kedd ebéd (karfiolrizs sertéspörkölt)

Vacsi (húsgolyó almával)

Szerda reggeli ("tejbedara"):
"Tejbedara": nem mértem, csak gondolomformán csináltam, de ezt nem lehet elrontani.
Feltettem egy kis lábosba kb. 2 dl kókusztejet. Kávédarálón ledarált kókuszreszeléket öntöttem hozzá és őrölt fahéjat, főztem egy keveset. Anyasüti Puha Piskóta lisztkeverékből is raktam hozzá 1-2 ek-nyit, ettől besűrűsödött, de nem nagyon, csak annyira, hogy híg tejbedara állagú lett.
A végén, mikor már elzártam a lángot, csurgattam bele egy kevés mézet, hogy legyen egy kicsit édeskés.
Nagyon fincsi volt és laktató:)

Ebédelni bementem a Pabelo-ba (spenót volt fürjtojásos vagdalttal és rákóczi túrós):



















Ilka is ette a spenótot:

















Délelőtt sütöttem megint ropit az Anyasüti Omlós Pogácsa lisztkeverékéből. Vittem a paleós boltba is kóstolót, mindenkinek nagyon ízlett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése