2016. szeptember 26., hétfő

Mit eszek mostanság?

Nagyon elhanyagoltam a blogomat, de ezen változtatni szeretnék.

Írni fogok arról, hogy miket eszek, még ha nem új receptek, hanem régi klasszikusok, akkor is. Lehet, hogy valakinek újdonság lesz:)

És Ilka babám (9,5 hónapos) hozzátáplálása is megkezdődött, jóízűen falja a paleós kajáimat:)

Új kedvencem az édesburgonya. Nem olcsó, de legalább lehet kapni (Aldi, Lidl). Reggelire, ha nincs más ötletem, megpucolok egyet, felszeletelem vékony karikákra és megsütöm sertészsírban. Magában eszem, vagy szalámival, hideg sült hússal, ha úgy tartja úri kedvem:)

Ebédre a szokásosak (húsgolyó, sült hús, pörkölt, töltött káposzta, vegyes párolt zöldség, cékla köret, párolt lila káposzta) mellett vannak régi-új kedvencek, pl. a karfiolrizs. Gyorsan kész és pörkölt alá pont jó!

Itt van az ősz, itt van újra, várom a gesztenye-szezont, és falom a sütőtököt. Szinte minden nap megsütök egy nagy tököt, és még melegen is esszük, de másnap hidegen is. Minden gyerek szereti (Rita csak melegen), Ilka is jelentős mennyiséget elpusztít belőle egyszerre.

2,5 hónapig bírtam tojás nélkül az életet, de múlt héten a Pabelo-ban elcsábultam. Rákóczi "túrós" volt, ami a legkedvencebb süteményem, és gondoltam, egy életem, egy halálom, bevállalok egy szeletet, meglátjuk, mi lesz. Nagyon finom volt, jól esett, és szerencsére Ilka kakijában se okozott változást.

Lehet kapni Magyarországon zöldbanán chips-et:) Ma is vettem egyet vésztartaléknak:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése