2016. szeptember 4., vasárnap

Gyümölcsmártás - Anyasüti lisztkeverékkel

Mint a régi. Irtó finom!
És a meglepő, hogy amivel ezt elértem, az nem más, mint az Anyasüti termékcsalád Puha piskóta lisztkeveréke:)
Először csak meggymártást terveztem, de volt otthon finom nektarin és alma, hát felturbóztam:)

Egy zacskó magozott meggyet kivettem reggel a mélyhűtőből, 11:15-kor értem haza Maminbabáról, akkor belezuttyantottam egy fazékba, alágyújtottam.
Gyorsan felkockáztam 1 nektarint (jó nagy volt) és 1 almát, a meggyhez szórtam, megkevertem. Fedő alatt főtt, addig pár mozdulattal elkevertem fél dl kókusztejben 3 tk Anyasüti Puha piskóta lisztkeveréket, 1 mk őrölt fahéjat csomómentesen, végül kevés mézet is csurgattam hozzá. Felhígítottam egy kevés meggylével, majd visszaöntöttem a gyümölcsre, és 2-3 keverés alatt csodálatosan besűrűsödött. Olyan lett, mintha behabartam volna.
Nagyon boldog voltam, azt sem bírtam megvárni, hogy kicsit meghűljön, a nyelvemet is megégettem, mert azonnal meg kellett kóstolnom. Nem csalódtam, az íze is mennyei volt!
Sült husival és sült édesburgonya karikákkal ettem.
A husit csak melegítettem, az édesburgonya is meg volt pucolva, fel volt karikázva, kevés sertészsírban megsütöttem mindkét oldalát, a gyümölcsmártással egyszerre kész lett.
11:45-kor már lapátoltuk is be a kicsi Terkámmal.
Ugye milyen guszta? És bármikor, bármilyen gyümölcsből elkészíthető. Jó étvágyat hozzá!

Az Anyasüti lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod:
Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése