2016. szeptember 4., vasárnap

Fügés keksz (vegán) - Anyasüti lisztkeverékből

Anyasüti termékcsalád puha babakeksz lisztkeverékéből hallottam.
Szomszéd néni friss, puha fügéiből tettem bele.
2-3 db friss füge
15 g puha kókuszzsír
40 g Anyasüti Puha babakeksz lisztkeverék

Összekevertem, golyókat formáztam, sütőpapíros tepsire raktam, lenyomkodtam a kezemmel, 180 fokon sütöttem, amíg egy kis színt nem kapott (végén a légkeverést is rákapcsoltam)
Terka megint felfalta előlem:) Nem tudok annyit sütni, hogy maradjon másnapra is:)))



Az Anyasüti lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod:
Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése