2016. augusztus 23., kedd

Anyasüti - ROPI

Irtó boldog vagyok, mert olyan ropit sütöttem, amire az összes gyerekem azt mondta, hogy jobb, mint a bolti, és nekem épp csak egy kis kóstolót hagytak.
Szerencsére nem bonyolult, és gyorsan kész is van, így bármikor "után-gyárthatom", még Ilkával az egyik kezemben is össze tudom dobni - Anyasüti lisztkeverékből:)

50 g Anyasüti - Omlós házi pogácsa lisztkeverék
csipet só
20 g olvasztott sertészsír
50 ml meleg víz

Összekevertem, nejlon zacsiba raktam, kicsik kivágtam a csücskét.
Tepsibe raktam sütőpapírt, csíkokat nyomtam bele, közel egymáshoz, nem nő meg.
Légkeveréses 180 fokos sütőben kb. 15 perc alatt sül ropogósra. Nem túlzok, tényleg olyan ropogós, mint a rendes bolti ropi. Alig hiszem el:)
 
Azt nem tudom, hogy ropogós marad-e másnapra, mert 5 perc alatt felfalták a lánykáim, ami a legnagyobb elismerés!

Legközelebb rögtön duplázni fogom az adagot, hogy nekem is jusson, ne csak egy kis kóstoló:)



Az Anyasüti lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod:
Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése