2016. augusztus 20., szombat

Anyasüti termékcsalád - Puha babakeksz

 A Paleolit Éléskamrás-ok új lisztkeverékeket csináltak, a babák igényeit figyelembe véve. Nincs benne olajos mag, édesítő és tojás nélkül is lehet sütni belőle.
Megkértek, hogy teszteljem, kísérletezzek ki új recepteket belőlük.
Már nagyon vártam tegnap meg is érkezett.
Ahogy hazaértünk a Szamárfül Fesztiválról, azonnal nekiálltam, és rögtön kétféle babakekszet sütöttem (egyik őszibarackos-fahéjas, a másik körtés):
 Hát mit mondjak... nekem ízlik, már nagyon ki voltam éhezve egy kis kekszre, a bolti kekszekkel elrontott nagyobb gyerekeim ki akarták köpni, annyira nem ízlett Nekik, de Terka lelkesen ette:
A tojásos, olajos magos, kókuszcukros kekszekhez képest gyenge, de egy paleós gyermeknek tökéletes választás. Legközelebb megpróbálom banánnal, mert egyik gyümölcs se volt elég édes, így a keksz is elég íztelen lett.
(a recept almát ír).
És csak annyit változtattam még, hogy az előírt 180 fokon 20 perc kevés volt, megfordítottam a kekszeket és visszaraktam légkeverésre még 10 percre.


Az Anyasüti lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod:
Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése