2016. február 23., kedd

Tojás-mentesen húsvétig!

Húúú de régen írtam ide utoljára!
Azóta nem csináltam új kaját, a régi, jól bevált recepteket készítettem eddig, mert az gyorsabb, és biztos a végeredmény. Nincs időm kísérletezgetni a konyhában. Sajnos.

Viszont most rákényszerültem, hogy új recepteket keressek és próbáljak ki, ugyanis nem egészen önszántamból a tojásmentesség lett a nagyböjti fogadalmam.

Ilka kakijai még mindig aggasztóak, most megint megpróbálkozom a tojás-mentes étkezéssel, és ezúttal kicsit kitartóbb leszek, mint legutóbb (akkor csak 1 hétig bírtam).

Szerencsére van itthon pár Szafi Fitt lisztkeverékem, amihez a neten vannak tojásmentes receptek. Nem finomak (legalábbis nekem nem ízlenek), de legalább eszek valami kenyér-helyettesítőt.

Reggelire csigát sütöttem Elmira receptje alapján:
Ebédre megettük Terkával a maradék paradicsomos húsgombócot édesburgonyával,

vacsira sütöttem Szafi sós nyújtható lisztkeverékéből pizzát:
Nem lett ropogós a tésztája, mint a Paleolit Éléskamra vékonytésztás lisztkeverékéből sütötté, de a feltét sokat dobott rajta. Felét megettem ma vacsira, másik fele lesz a holnapi vacsim.
A csigából is dugtam el holnap reggelire.

A holnapi ebédem a maradék harcsapörkölt lesz, de paleós tészta helyett karfiolrizst fogok hozzá készíteni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése