2016. január 18., hétfő

Boldog új évet kívánó marcipános malackák

Régi életemben szilveszterre szoktam sütni marcipános malacfejeket, mindenki a csodájára járt.
Régóta terveztem paleósítani, 2015 szilveszterén jutottam hozzá.
Formára sikerült,de az ízén még van mit finomítani, így csak a fotót adom közzé, a recept később jön (annyit elárulok, hogy a Paleolit Éléskamra Almáspite lisztkeveréke volt az alapja).

Na, itt a már vállalható verzió:
1 csomag Paleolit Éléskamra Magliszt-mentes nyújtható tészta alapliszt
232 g marcipán massza (100 g darált xilit + 100 g darált mandula + 3 ek víz (kevés mandula aroma))
2 tojás
50 g kókuszolaj

Kicsit hagyni kell állni, gyurma állagú lesz.
Két fólia között nyújtottam, 3 különböző méretű kör alakú szaggatóval szaggattam (legnagyobb-ból lesz a feje, a középsőből félbevágva a fülei, a legkisebb körből lesz az orra).
Összeraktam a sütőpapíros tepsin, az orrába fogpiszkálóval két lyukat fúrtam, két mazsolát raktam szemnek).
Végül kókusztejjel megkentem.

175 fokon 15 percet sült.



A Paleolit Éléskamra lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod:
Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése