2015. november 5., csütörtök

Pogi lisztkeverékből

Így 36 hetes pocakkal kezdek elkényelmesedni a konyhában is.
Már nem túl sokat újítok, csinálom a régi, jól bevált recepteket.

Ha mégis valami újra vágyom, akkor lisztkeverékhez nyúlok, amihez a neten van jól bevált recept is, hogy tuti sikerüljön elsőre.

Múlt héten Szafi fitt sütőlisztet vettem a pécsi Paleo Pont-ban, sütöttem belőle kenyeret, zsemlét, ma reggel pedig épp pogácsát.
Mind nagyon jó lett. Eddig ez hasonlít legjobban a nem paleós fehér kenyérhez.

120 g Szafi Fitt sütőliszt
3 tojás
43 g olvasztott zsiradék (én most pecsenyezsírral csináltam)
0,6 dl víz

A tojásokat szétválasztjuk, a fehérjét kemény habbá verjük.
A lisztet kimérjük, bele a tojássárgákat, a zsiradékot és a vizet, robotgéppel össze.
A hab felével még robotgéppel fellazítjuk a masszát, a hab másik felét kanállal forgatjuk hozzá óvatosan.

Szilikonos pogácsaformákba kanalaztam, megszórtam szezámmaggal, és ment a 180 fokos sütőbe 20 percre.

Nagyon fincsi lett, és tényleg pofon egyszerű!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése