2015. november 11., szerda

Csokis muffin

Rendeltem egy csomó lisztkeveréket, hogy gyorsabban menjen az ételek előállítása, így kevesebb időt kelljen a konyhában álldogálnom.

Ma uzsira csokis muffint sütöttem a Paleolit Éléskamra lisztkeverékéből.

1 zacskó Csupacsokis omlós muffin keverék
Úgy készítettem el, ahogy rá volt írva, csak mivel extra nagy tojásaim voltak itthon, a 4 M-es helyett 2 db-ot raktam csak bele.
A tojáson kívül még 5 ek olvasztott zsiradék kell hozzá (én most paleolajat raktam bele) és 4 ek víz.

Más tennivaló nincs is, csak robotgéppel összekeverjük, pár percet állni hagyjuk, muffin formába kanalazzuk (nekem 6 db lett belőle).

Én még beleaprogattam 50 g étcsokit is, hogy halmozzam az élvezeteket:)
Még narancshéjat is reszelhettem volna bele, de épp nem volt itthon. Pedig a narancs íz jól menne hozzá:)

Fincsi lett:)

A Paleolit Éléskamra lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod:
Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:
http://www.paleonagykereskedes.hu/shop_contact.php

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése