2015. november 19., csütörtök

Dióhabos pite

Betankoltam jó sok lisztkeverékkel (persze nagyon fogy), így sokkal gyorsabban varázsolok finomságokat a család asztalára.

A héten dióhabos pitét sütöttem Almáspite lisztkeverékből:
A tésztát a Paleolit Éléskamra Almáspite lisztkeverékéből csináltam a csomagoláson leírtak szerint.

Dióhab:
6 tojásfehérjét elkezdtem habbá verni.
70 g eritrit
kevés ciromlé
100 g darált dió

A kész tésztát megkentem diétás eperlekvárral, rákentem a dióhabot, és 170 fokon még 20 percet sütöttem.

Nagyon finom lett!

A Paleolit Éléskamra lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod:
Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:
http://www.paleonagykereskedes.hu/shop_contact.php

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése