2015. október 3., szombat

"Krumplis tészta"

Hogy eddig nem jutott eszembe:)
Édesburgonyából és paleós lebbencstésztából kipróbáltam a krumplis tésztát, és épp olyan, mint a régi hagyományos, ami az egyik legkedvesebb ételem volt:)
3 édesburgonyát meghámoztam, kis kockákra vágtam.
3 fej hagymát apróra vágattam a Tupperware-s aprítómmal, zsíron üvegesre pároltam egy fazékban, öntöttem rá vizet, kicsit főztem.
Megszórtam 1 tk tiszta sóval és 2 tk pirospaprikával.
Rádobtam a feldarabolt édesburgonyákat és felöntöttem vízzel, hogy majdnem ellepje. Fedőt raktam rá, és kb. 20 perc alatt megpuhult.

Lobogó sós-zsíros vízben 6 perc alatt megfőtt a lebbencstészta, leszűrtem, összekevertem a paprikás édesburgonyás szósszal, végül a lényeg: serpenyőben ropogósra pirítottam.

A lányok is nagyon ették, azt hiszem kell ültetnünk jövőre édesburgonyát:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése