2015. augusztus 6., csütörtök

Új palacsinta (lisztkeverékből)

Eddig is vettem és használtam a Paleolit Éléskamra lisztkeverékeit, de nem mindet.
A pizza, a pite és a nokedli lisztkeverékük volt eddig használatban nálunk.
A palacsintás lisztkeveréket eddig azért nem vettem meg, mert azt gondoltam, tudok én kikeverni palacsintát magam is (a blogomon van többféle verzió, mind nagyon finom).
De most mégis tettem egy próbát, és nem bántam meg!

Nagyi palacsintája lisztkeverék
Elkészítettem a zacskón lévő leírás szerint, csak egy kis sót raktam hozzá, mert az én mamám sós palacsintákat sütött, aztán édes töltelékkel megtöltötte. Nekem így ízlik.
Szépen lehetett sütni, fordítani, nem szakadt el, és magam is meglepődtem, hogy mind kinézetre, mind ízre mennyire hasonlít az „eredeti” palacsintához. Nincs semmilyen íze a tésztának (nem érződnek ki a paleós lisztek).
Nekem 10 db lett, xilit-es baracklekvárral és kókuszcukorral kikevert darált dióval töltöttem meg.
Dobozba raktam, mert ez volt a tegnapi strandi muníció.
Nagy sikere volt (legkisebb lánykám „PACSI”-nak hívja a palacsintát:)

A Paleolit Éléskamra lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod:
Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése