2015. augusztus 7., péntek

Rántott csirkemell petrezselymes "burgonyával"

Mostanában kicsit elhanyagoltam a blogot, de megpróbálok újra aktív lenni és új, saját recepteket is kikísérletezni.
Fogok használni lisztkeverékeket is, hogy a kevésbé rutinos olvasóim is ki tudják próbálni a paleós finomságokat. Ráadásul lisztkeverékkel dolgozni sokkal gyorsabb, kevesebb mérleghasználatot igényel és nem is drágább, sőt! Nem kell 3-4 féle lisztből megvenni a fél kilós kiszerelést, mert a lisztkeverékben mindegyik benne van a megfelelő arányban.

Tegnap este a Paleolit Éléskamra Ropogós Panírmorzsa lisztkeverékét próbáltam ki, és mennyei vasárnap déli ebédet rittyentettem csütörtökön vacsira:
A csirkemell szeleteket anyukám már délután lesózta, és mindenmentes csirke fűszersóval is megszórta.
Én a patisszonokat hámoztam meg és kockáztam fel még a strandolás előtt.

A strandról följőve a patisszont sós vízben megfőztem, amíg főtt, a hússzeleteket bepaníroztam (szezámliszt, tojás, panírmorzsa), zsírban kisütöttem, majd a patisszont is megforgattam egy kevés zsíron, megszórtam friss petrezselyemmel, és máris kész volt a RÁNTOTT CSIRKEMELL PETREZSELYMES KRUMPLIVAL

Kár, hogy a kenyér nélküli paleo-kovászos ubink még nem érett meg a napon, de tuti fogok még ilyet készíteni, mert valami mennyei!

A rántott hús panírja tényleg ropogós, a gyerekeim is úgy ették, hogy öröm volt nézni:)



A Paleolit Éléskamra lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod:
Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése