2015. augusztus 9., vasárnap

Császárzsemle lisztkeverékből

A Paleolit Éléskamra császárzsemle lisztkeveréke is izgatta a fantáziámat.
Többedik próbálkozásra ezeket a szépségeket alkottam belőle:
A csomagolásra írt receptjavaslatot csak annyiban módosítottam, hogy a lisztkeverékhez még adtam  1 tk útifűmaghéjat, összekevertem, ráütöttem a tojásokat, a megadott víz és zsiradék mennyiséget, majd egy fél kk szódabikarbónát (amit citromlével felpezsegtettem).
Pár perc pihentetés után vizes kézzel gombócokat formáztam, sütőpapíros tepsire rakosgattam, megszórtam szezámmaggal, keresztben bevágtam a tetejüket, és mentek a jó meleg sütőbe, ahol fél órát töltöttek.
Terka kisasszony reggelire csakis ezt ette, visszautasította az oly nagy kedvenc házi kolbászt is:)

A Paleolit Éléskamra lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod:
Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése