2015. augusztus 17., hétfő

Pörcös-hagymás buci


Anyukám fejéből pattant ki az ötlet, én meg megalkottam.


A Paleolit Éléskamra Paleo császárzsemle lisztkeverékét használtam.

Először vágtam két szelet zsíros szalonnát (73 g volt, de lehet több is, kevesebb is), apróra felkockáztam, serpenyőben pörccé varázsoltam.
Felvágtam egy nagy fej lilahagymát (110 g volt), Tupperware hagymaaprítójával párat húztam rajta, és jó kis hagymaaprólékot kaptam (kézzel is fel lehet kockázni, de ez nekem sose ment).
Rádobtam a hagymát a majdnem kész pörcre, pár percet kevergettem, majd elzártam alatta a tüzet.
1 zacskó lisztkeverékhez adtam 1 tk útifűmaghéj lisztet (5 g), 2 tojást, ½ dl vizet, szódabikarbónát és rá pár csepp citromlevet.
Hozzáadtam a hagymás pörcöt is a zsírjával együtt (úgyis kell a lisztkeverékhez zsiradékot is adni).
Összekevertem, pár perc állás után vizes kézzel gombócokat formáztam, tepsire raktam és megsütöttem (180 fok fél óra).

Mire a család felébredt, finom illat lengte be a nyaralót és ez várta őket az asztalon:

A Paleolit Éléskamra lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod:
Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése