2015. augusztus 15., szombat

Keksz palacsinta-lisztkeverékből!

Álmomban olyan kekszet ettem, amire csoki volt csurgatva. Reggel begyújtottam a sütőt és megvalósítottam az álmomat:)

110 g kókuszolaj
60 g kókuszcukor
2 tojás
2 ek kókuszliszt
1 tk őrölt fahéj
½ dl kókusztej

Pár perc állás után gyurma állagú lett, kis golyókat formáztam, sütőpapíros tepsire rakosgattam, lelapítottam és 10 percet sütöttem.

A szilikonos pogácsa formámba is tettem, azokat 15 percig sütöttem. Kivel magasabbak lettek, kihűlés után félbevágtam őket és paleós eperlekvárral megtöltöttem.

Tetejükre diabetikus étcsokit csurgattam.


A Paleolit Éléskamra lisztkeverékekből könnyen és gyorsan süthetsz sós vagy édes finomságokat a megadott receptúra szerint. A termékek megvásárolhatók a bioboltokban, paleo üzletekben, webshopokban. A gyártó teljes kínálatát itt találod:
Az értékesítési pontok egy része a Hol kapható? menüpontban szerepel.
Ha szeretnéd, hogy kedvenc üzletedben kaphatók legyenek a keverékek, a gyártó oldalán ajánlhatod azt:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése