2014. április 5., szombat

Újabb pénteki menü

Reggelire mákos muffint ettünk, amit tegnap este szilikonos formába sütöttem, fagyasztott bogyósgyümölccsel szórtam meg. Fotó nem készült, mert a "ronda és finom kategória".

Ebédre répafánkot sütöttem, fahéjas eritrittel megszórtam, banánt karikáztam rá:
Vacsira vékony goffry-t sütöttem, felavattam az új gépet (Gábortól kaptam vigaszdíjként, mert nem nyertük meg a házat).
Mandulalisztből készült, mert már csak az volt itthon, és finom lett:

Banános csokikrémmel ettük (banán+kakaópor botmixerrel összeturmixolva)

És akkor a goffry recept:

100 g mandulaliszt
50 g kókuszzsír
vanília por
2 tojás
csipet szódabikarbóna + citromlé rá
kb. 3 dl víz
kevés méz
csipet só

Más lisztekkel is próbálkozni fogok, és majd referálok.

1 megjegyzés:

  1. Én is paleo-szerűen eszem, kevés CH, paleo lisztek, csak a hüvelyesek, a hadina, a köles és barnarizs szerepel a étreendemben, ami nem paleo. Nálam az a kihívás, hogy legalább heti két nap egyek húst.

    VálaszTörlés