2013. október 20., vasárnap

újra főztem, sütöttem

Régóta édesanyám látott el étellel, hétvégén annyit főzött, hogy egész héten volt mit ebédelnem.
De ezen a hétvégén Ő is pihenőt tartott, így nekem kellett fakanalat ragadnom.

Szombat délelőtt elvitte a Gábor a gyerekeket a játszótérre, én meg főztem csirkemellből szalonnás-mustáros csirkét (párolt lilakáposztát vettem ki a fgaysztóból hozzá).
Rántottam ki 8 szelet sertéscombot (szezámliszt+tojás+szezámmagos szezámliszt, zsírban sütöttem ki),
Kolbászt is sütöttem, utána 3 csirkecombot.

Így vasárnap csak répát kellett kisütnöm a rántott húshoz köretnek, és kivettem egy doboz húslevest a fagyóból. Gábor dicsért mindent. A levest is, mire mondtam, hogy "húslevest melegíteni már remekül tudok:)" Szégyen, de még életemben nem főztem húslevest. Pedig mindkét nagymama világbajnok benne, lenne kitől megtanulnom.

Sütöttem is:
piskótatallért, este pedig gesztenyét (tűzhelyen, serpenyőben, fedő alatt).
A piskótatallér ezzel a recepttel nekem nem működött, kellett még hozzá szárazanyagot raknom, de még biztos kísérletezek vele, mert jó ötletnek tartom, és a lányok is ették.

Elégedett vagyok a hétvégi lakmározásokkal, pedig most egyik nagyszülő se segített be, ami nálunk nagy ritkaság:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése