2013. május 24., péntek

finomságok képekben

Tegnap esti vacsi:
Már untam a húst és a tojásrántottát.
3 tojást felvertem, 2 tk kókuszlisztet és 2 tk eritritet kevertem bele, és kókuszzsíros serpenyőbe morzsásra sütöttem.

Csokiöntet: olvasztott kókuszzsír, kakaópor, méz

A lányok nem győztek sorba állni és tátogatni a tányérom mellett:)))

Ma reggelire kolbászos tojásrántottát csináltam 3 tojásból. A lányaim a csokis győri édes kekszet sutba dobva az én reggelimből kértek, így nem laktam jól. De nem volt időm újat csinálni, rohantunk dokihoz (külön bejegyzésben).

Ebédem:
6 nagy, vastag répa megpucolva, aprító géppel felszeletelve, zsírban kisütve
7 db csirkeszárny sütőben ropogósra sütve (rácsos tepsibe vizet öntök alá, fedővel sütöm, majd fedő nélkül légkeveréssel a kívánt állag eléréséig).
Mind betoltam, bár a répa elpusztításában Bojka is aktívan részt vett:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése