2013. május 24., péntek

Aktuális bajaim

Kezd elegem lenni magamból!
Paleo mellett is annyi bajom van, hogy kezdek elkeseredni:( Persze nem tudni hogy lennék, ha zabálnám a kelt tésztát és innám a fincsi habos kakaót, mint régen, de megint kicsúszott ma a számon, hogy "engem le kellett volna dobni a Taigetoszról születésem után" De olyan cuki kisbaba voltam:)))

Tavaly a túlbuzgó háziorvosom elküldött nyaki UH-ra, hogy a PAJZSMIRIGY-emben valami SM-re jellemző elváltozást találjanak. Na, azt nem találtak, viszont egy ciszta-szerű göböt igen. A véremben a pajzsmirigy hormonok szintei tökéletesek, így visszahívtak kontroll UH-ra pár hónap múlvára. Gondoltam, a paleo mellett úgyis eltűnik az a valami.
Hát, nem így lett, még nőtt is.
Alig bírtam rábeszélni a háziorvost, hogy ne küldjön biopsziára (minek megbolygatni).
Belement, de el kellett mennem egy szakihoz, aki bár 19 mm-es göböt látott, de azt mondta, hogy homogén, nem böki meg, tuti negatív, jóindulatú valami.
Kontroll-t írt elő fél év múlvára.

Na, ezen voltam a mai napon. Megint csak azt reméltem, hogy már semmi se lesz ott, de sajnos ott volt, sőt, már 26 mm-esnek mérték.
A doki azt mondta megint, hogy tuti jóindulatú, de 2 cm fölöttieket meg szokták bökni, hogy mintát vegyenek és kielemezzék. Mondtam, hogy essünk túl rajta, és 1 perc múlva nyakon is szúrt:) 10 másodpercig tartott kb, addig nem szabadott nyelnem, de egyáltalán nem fájt.
Egy hét múlva kell betelefonálnom az eredményért.


A másik aktuális aggódni valóm: VESEKŐ. Többet is növesztettem az elmúlt 10 évben. Van egy 15 mm-es is, ami azért aggaszt! Robbantani kellene, de annyi rosszat hallottam róla (és most nem a fájdalomra gondolok, hanem a darabkák hegyesek lehetnek és felsérthetik a vesét, stb.)

Utána néztem az interneten, és rendeltem kőtörőfű teát és kapszulát. Ez a gyógynövény elvileg elporlasztja a vese- és epe-köveket.
Ma elkezdtem inni a teát. Finom, remélem használni is fog!
Délután a játszótéren már nem is fájt a hasam/oldalam, pedig szaladgáltam eleget a gyerekek után:)

Június 7-én (pénteken) reggel 7-kor fogják zúzni a 1,5 cm-es kövemet. Fél óráig tart maga az eljárás, aztán még feküdnöm kell 1-2 órát, mielőtt hazaengednek. Terkát is visszük magunkkal, és ha kell, megszoptatom:)

MIGRÉNem is volt kétszer, mióta ketogénezek (3 hete), de csak fél napig tartott, nem 2 napig, mint régebben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése