2013. január 8., kedd

Paleo-gyufatészta

Már kaphatók paleo-száraztészták, persze horror áron és csak a webshop-okban.
Két paleo-blogon is láttam, hogy házilag csinálnak kifőzhető tésztát. Én még ezzel sose próbálkoztam, még csipetkét se csináltam soha, de nem tűnt ördöngősségnek, kipróbáltam, hisz a halászlé gyufatésztával az igazi, és Szenteste mi mindig halászlét eszünk.

1 tojáshoz 10 dkg gesztenyelisztet gyúrtam. Kemény tésztagombóc lett, de szépen ki tudtam nyújtani, felvágtam vékony rövid csíkokra (gyufaszálakra), és mivel csak másnap volt Szenteste, egy dobozban hűtőben tároltam.
Sós vízben kifőztem, és jó lett! Mondjuk rakhattam volna bele sót, mert a gesztenyeliszt alapba édes.
Na, de majd legközelebb:) Így is nagyon finom volt a halászléhez.
A maradék tésztát és halászlét összeöntöttem, és másnap azt ebédeltem. Nem ázott el a tészta, nagyon finom volt akkor is (talán még jobb, mint első alkalommal).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése