2012. október 26., péntek

Gastroyal paleós ételei



Eddig ezeket a paleolit ételeket próbáltam ki a Gastroyal-tól. Őszintén leírom róluk a véleményemet:

Harcsafilé rozmaringgal, dióval, paleo zellerpogácsa

A harcsa finom volt, a tetején lévő dióba majdnem beletört a fogam, így a maradékot lekotortam. A zellerpogácsa finom volt. Borika is ette nagyon:) Anyukám is ilyet rendelt, Neki nagyon ízlett!

Tárkonyos pulykaraguleves

            Nem ízlett, meghagytam a Gábornak. Neki ízlett, úgyhogy velem lehetett a baj:)

Baconbe tekert, zöldséges sertésfasírt, csípős, fokhagymás brokkoli

Nagyon-nagyon ízlett mindkettőnknek, utolsó morzsáig elfogyott, és jól is laktunk mindketten!

Szárnyas rablóhús, pirított hagymával, ruccolás saláta, Grana padano forgáccsal

Eddig ez volt a legfinomabb. De én marha nem néztem meg mi van benne, és cakkom pakk megmelegítettem. Így a saláta moslék lett, de nem bánkódtam nagyon, mert a Grana padano forgács reszelt sajt volt, nem szívesen ettem volna meg. 3 szép szelet csirkemell volt hagymával és húsos szalonnával, valami barna szósz is volt rajta, azzal mindketten jól laktunk:)

Töltött paprika, paleo lepénykenyér

Na, ez annyira jó volt, hogy bár egyedül ettem, még egyszer ennyit meg bírtam volna enni belőle. Fenséges íze volt, mintha rég megboldogult mamikám főzte volna! A krumpli se hiányzott mellőle, jó volt a lepénykenyeret a paradicsomos szaftba mártogatni!
Azt hiszem ezután figyelni fogom, mikor lesz újra töltött paprika, és megint fogok rendelni (szégyen, nem szégyen, két adaggal).

3 megjegyzés:

  1. Szia! Engem is érdekel a gastroyal-os házhozszállítás, de egyelőre nem mertem még rendelni, és a paleot is csak most kezdem. A kérdésem az lenne, hogy ahol azt írják: két doboz étel, ott két adagra gondolnak, vagy azt jelenti, hogy külön doboz a főétel, és külön a desszert. Mert őszintén simán el tudom ezt is képzelni, egyelőre elég félve állok ehhez a rendelés dologhoz. Válaszod előre is köszönöm!

    Üdv,
    Linda

    VálaszTörlés
  2. A két doboz étel azt jelenti, hogy külön dobozban van a főétel, és egy másikban a desszert.
    Próbáld ki, vészhelyzetre tökéletes, de ha magadra főzöl, az sokkal olcsóbb!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a gyors választ, hát túl szép lett volna... Reménykedtem, hogy két adagot jelent, bár szerintem ez elég becsapós, nem hiszem hogy csak én hittem ezt. Így viszont sokallom az árát, inkább főzök majd előre. :/

    VálaszTörlés