2012. október 16., kedd

Dupla csokis muffin



A sütőt bekapcsoltam 180 fokra állítva.

5 ek kókuszzsírt felmelegítettem mikróba. Egy ecsettel kikentem a muffin-formákat, a többit félreraktam.
6 tojást felvertem,
2 ek mézet csurgattam bele,
kevés bourbone vaníliát és a kókuszolajat.

Egy másik tálba kimértem 80 g bolti kókuszlisztet, 3 ek kakaóport és fél csomag sütőport szórtam bele. Elkevertem, és a folyékony tojásos masszához adtam.

Gyorsan elkevertem és a muffin formába adagoltam.

15-20 percig sütöttem. 

Szépen kijöttek a formából. Kihűlés után félbevágtam és banános csokikrémmel (érett banánt összetörtem villával, megszórtam kakaóporral, elkevertem, majd botmixerrel pépesítettem) töltöttem meg.

Nagyon finom süti, nem túl édes, és a krémmel együtt éve nem is fojtós. 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése