2012. október 17., szerda

Kókusztej ivászat

Mostanában elég sok kókusztejet iszom.


Kókuszkrémből hígítom a leírás szerint (2 dl kókuszkrémhez 4 dl vizet adok, és a nagy mixiben tartom a hűtőben.
Felhasználás előtt összerázom egy kicsit, csak hogy homogén legyen, és így találtam fel a habos cappuccinót:) Instant kávéporra és nyírfacukorra forró vizet öntök a bögre 3/4-éig, és felöntöm az összerázott kókusztejjel. Voálá:

A hétvégén kétszer is készítettem forró csokit:
kókusztejet melegítettem mikróba, kakaóport szórtam bele.
Turmixgépbe daraboltam egy érett banánt, rá a forró kakaós kókusztejet, és összeturmixoltam.
Krémes, édes, finom forró csoki lett az eredmény. Amikor kicsit kihűlt, rámelegítettem még egy kicsit a mikróba, és olyan sűrű lett, mint a frissen elkészült, forró csokipuding:) Gyerekek is rájártak, így nekem nem sok maradt:)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése