2012. június 10., vasárnap

Paleocsinta tökéletesítés

Vacsira kipróbáltam egy paleocsinta változatot. Az elmirásat variáltam át egy kicsit (csökkentettem a lisztek mennyiségét).

Nekem ez az arány nagyon bejött, ezután is így fogom készíteni.

3 tojás
2 dl kókusztejszín (1 doboz Cocomas kókuszkrém)
1 ek xukor
pici fahéj
4 púpos teáskanál gesztenyeliszt (32g)
4 púpos tk kókuszliszt (32g)

Robotgéppel összekevertem, palacsintasütőt kicsit bekentem olíva olajjal, kisütöttem. Ebből 8 db palacsinta lett, ami hármunknak épp elég volt (Gábor csak megkóstolta, mert kevés benne a vitamin (=hús).

Képek:

Meggylekvárral töltöttem meg



1 megjegyzés:

  1. Kedves Jutka!

    Érdeklődnék, neked valóban használ-e a paleo diéta.
    Én két éve küszködöm rendkívül megterhelő emésztési zavarokkal, már többször is próbálkoztam paleo életmóddal, nagyobb siker nélkül. Egyedül azért csinálom, mert (néha úgy érzem, sajnos) olvastam Szendi Úr egy könyvét a paleo táplálkozásról, és meggyőzött elviekben, noha a gyakorlati tapasztalatom eddig nem támasztotta alá a téziseit(de a könyv után csak rossz lelkiismerettel eszem bármit, ami nem paleo). Meglehet, nem elég kitartóan, vagy pontosan tartom a diétát (azért kéthetente becsúszik valami tejcsoki vagy karamel). Azonkívül állandóan éhes vagyok, viszont nincs időm egész nap sütni-főzni egyetem és munka mellett. A hústól és zöldségektől meg már egy idő után undorodom. Mármint ez nagyon egysíkú, hacsak nem töltöm az egész napomat kreatív kísérletezgetéssel, meg az alapanyagok beszerzésével.
    Azért most a paleocsintát kipróbálom, remélem, sikerülni fog, meg még átböngészem a blogodat egyéb érdekes és nem túl nehezen kivitelezhető fogások után :).

    Üdv: Beatrix

    VálaszTörlés