2012. június 10., vasárnap

Datolyás süti

Elmira honlapjáról megsütöttem egy receptet, ami nagyon finom, mindenkinek csak ajánlani tudom! A családban mindenkinek ízlett, így hamarosan újra el kell készítenem (közkívánatra).


10 dkg aszalt datolya
35 dkg pépesített alma (3 nagy alma)
3 tojás
5 dkg xukor
½ tk. őrölt fahéj
½ tk. sütőpor
10 dkg őrölt mandula
10 dkg őrölt kókuszreszelék
10 dkg szeletelt mandula


A datolyát kimagoztam, kevés vízzel pár perc alatt megfőztem, összeturmixoltam (botmixerrel)
Az almát kis lyukú reszelőn ráreszeltem a datolyára, tovább pépesítettem.
 A tojásokat kikevertem a xukorral, hozzáadtam a gyümölcspépet, a fahéjat, a sütőport, az őrölt mandulát, az őrölt kókuszreszeléket, végül a szeletelt mandulát. Elkevertem, majd  egy sütőpapírral bélelt őzgerinc formába öntöttem a masszát, és 170 fokon 45 percig sütöttem. Kihűlés után szeletelhető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése