2012. április 16., hétfő

Biorezonanciás állapotfelmérés

Itt Dombóváron, a Kamilla herbaboltban csináltattam egy állapotfelmérést.

Érdekes volt, és valamennyire megnyugtató is. Megnyugtató, mert az SM-re nem talált bizonyítékot, azt mondta, hogy nem valószínűsíthető, hogy az a bajom.
Viszont van egy csomó olyan dolog a szervezetemben, ami aggasztó: terhelt a szervezetem nehézfémekre (higanyra, kadmiumra), rovarirtó szerre, növényvédő szerre, radioaktív anyagokat is talált a gép (Csernobil-hatása), candidám is van, sőt, toxoplazma fertőzésem is, ami macskáktól ered (csak homokozóból juthattam hozzá, mert a macskáktól mindig távol tartottam magam).

Méregtelenítést ajánlott, de amíg szoptatom Bojkát, addig ez nem tanácsos (a méreg átmegy az anyatejbe). Viszont szoptatás alatt az anyatejjel a bennem lévő nehézfémek így is átmennek. De nem hiszem, hogy abba kéne hagynom a szoptatást, és Bojkát rá kéne állítanom a tápszerre és a cumisüvegre.
Majd ha Bojka elválasztja magát, akkor visszatérünk a bennem lévő nehézfémek kiürítésére.

A végén mondtam csak meg, hogy mi a panaszom, miért jöttem el az állapotfelmérésre. A zsibbadásra nem tudott semmit már mondani, csak hogy gerincferdülésem van, nyomhat egy ideget, és egyébként is érzelmi oldásra is szükségem lenne (kineziológust és csontkovácsot ajánlott, de én ezekben nem hiszek).

Még egy érdekes dolog volt, a gép szerint nem jól tolerálom a tejet és a glutént. Még szerencse, hogy a paleolit táplálkozással pont ezeket iktattam ki.
Különböző gabonaféléket rakott a gépre, és közben nézte, hogy mit jelez. A rozslisztet jól tolerálom, a tönkölybúza lisztet is, de se a kukoricadarát, se a zabpelyhet nem.

Hát kb. ennyi.

Még azt akartam leírni, hogy valami jódos vizet akart rámbeszélni, aminek nagyon jótákony hatása van, és a jódszintem is alacsony volt. Hajlottam rá, hogy veszek egy fél literes palackkal, de mikor megtudtam az árát, inkább passzoltam. Lehet tippelni! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése