2012. április 18., szerda

1. biolaboros kezelésem

Persze nem életemben az első, mert már jártam 3 biolaborban 3 problémával (fejfájás, látóideg-gyulladás és most a zsibbadással).

Varga Tamás kedvesen fogadott, pedig nem épp a legjobb viszonyban váltunk el (felhúztam magam a megbízhatatlanságán, de szakmailag elismerem, hisz megjavította a látásomat). Ennek már 2 éve, és most újra szükségem van a kezeléseire.

Elmondtam a tényállást, és annyi programot rakott be nekem, hogy 55 percig ott ültem a kényelmes fotelben, és beszélgettünk. Mesélt az új találmányáról (Életkorong), és kiderült az is, hogy már kiléptek a biolabor franchise-ból, mert azok már 10 ezer Ft-okat kérnek egy-egy fél órás kezelésért. Ők maradtak az 5 ezer Ft-nál, és 5 kezelés után a hatodikat ajándékba adják.
Kiderült a beszélgetésből, hogy paleózik Ő is:) Ha nem is gondoltam, de reméltem, hogy hozzá tud szólni a témához:)

Elmeséltem Neki a tegnapi állapotfelmérésemet, és elmondtam a számomra ijesztő dolgokat is (Hg van a szervezetemben, stb.). Megnyugtatott, hogy ezzel a higany-dologgal ne foglalkozzak, mert ha annyira sok lenne bennem, lennének tünetei, látszana a hajamon, a bőrömön, a körmeimen.
Kérdeztem, honnan szedhettem össze higanyt, azt mondta, hogy pl. ha gyógyszergyárban dolgoznék, akkor onnan lehetne. 3 embert kezelt a pécsváradi gyógyszergyárból a higany miatt. 2 laboros volt, egy meg irodista. Neveket sajnos nem mondott, pedig kíváncsi lettem volna rá.

A Tamás szerint az a gép, amivel a dombóvári nő dolgozik, nem a legpontosabb, nem is minősül orvosi műszernek (a biolaboros gép már igen), és az országban 3 ember van, aki szerinte profi módon használja: kettő Pesten, egy meg Pécsen. 

A kezelés végén, szinte magyarázkodásként mondtam, hogy azért ettem háztartási kekszet, mert lázas voltam, nyűgös, és ott volt előttem, megkívántam. Erre a LÁZ-dologra rácsapott. Elmondtam, hogy 2-3 napig tartott, nem volt semmi más tünetem, csak hogy délutánra-estére felment a lázam, de lázcsillapítóra lement, és tényleg csak 3 napig tartott. Azt mondta, hogy ettől simán lehet a zsibbadás. Egy vírus lehetett, amit csak a láz mutatott, és a szövődménye ez a zsibbadás, ami magától is elmúlna 2-3 hónap alatt. Na de a biolaboros készülékkel rá lehet segíteni a gyógyulási folyamatra. Csak ugye a következő kezeléssel, mert a maival nem erre koncentrált. Még jó, hogy magyarázkodtam, és kiderült a turpisság:) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése