2012. április 14., szombat

Panaszkodás

Deréktól lefele zsibbadok. Nagyon rossz, és csak remélni tudom, hogy nem lesz rosszabb.
írtam mindhárom paleós dokinak, kettő már válaszolt, és nagyon bíztatóakat. Teljesen biztos vagyok már abban, hogy jelen állapotomat azzal idéztem elő. hogy húsvét körül több nem-paleós kaját is ettem (Nagycsütörtökön egy csomó háztartási kekszet, húsvétkor tejfölös kajákat, egy egész zacskó étcsokis mazsolát és egy egész étcsokis nyuszit, majonézes tormát.) Szeretném visszapörgetni az idő kerekét!

Remélem, hogy a biolaboros kezelés használni fog, ahogy a szememet is meggyógyították 2 éve. Időpontot még nem sikerült szereznem, de rajta vagyok az ügyön.

Ma még a fejem is fáj nagyon, már 2 Algoflex fortét bevettem, de semmi javulás.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése