2012. február 10., péntek

22. nap

Reggel ganodermás kávé (egyre jobban nem ízlik, csak azért iszom, mert egészséges, és mert van még).

Reggelire paleós lenmag-kenyeret ettem sajttal és ubival, valamint mézzel (most kóstoltam meg először, egész jó).

Délelőtt sütöttem egy diós tésztájú almás pitét, ami igen jól sikerült, receptjét megtaláljátok oldalt.

Ebédre egy paradicsomos halkonzervet ettem, Riti meg üveges bébiételt. Utána mindketten besütiztünk:)))

Késő délután elkezdtük nézni családilag a Rió című mesét, és a Gábor popcorn-t kért hozzá. Nekik csináltam azt, én meg elropogtattam pár szem tökmagot:)
Utána még mandarinokat is ettük, azt hittem ezzel le van tudva a vacsi, de Riti fél 9-kor, amikor már fürdetni akartuk, elém állt, hogy "VACSI", így vacsoráztunk (kicsit bűnöztem is, mert Gábor hozott a kedvenc tormás sajtkrémemből. Elolvastam az összetevőit, és nem volt olyan durva, így vékonyan megkentem vele a kenyérkém tetejét + sajt + ubit). Megint éhett a gyomrom utána. Most vagy a kenyér, vagy az ubi.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése