2012. február 3., péntek

15. nap

Korán indult a nap, Bojka 4 óra óta foglalkoztatott. Azért 10 perceket szundítottam a dajkálások közben.
Hajnalban már irtó éhes voltam.
6-kor megittam a ganodermás kávét. Most nem éreztem savanyúnak, de lehet, hogy már megszoktam az ízét:)

Reggelire paleo kenyeret ettem teavajjal, sonkával és ubival.

Délelőtt előkészítettem az ebédet. A hekk pucolása irtó undorító volt. Le kellett nyúzni, ki kellett filézni. Beáztattam fokhagymás sós tejbe.
Elég régóta meg volt bontva egy tej a hűtőbe, gyanús szaga volt, muszáj volt megkóstolnom. Egy kiskanálnyit ittam belőle, és képzeljétek, nem ízlett:))) Ha legközelebb tejet kívánok, erre fogok gondolni.
De nem volt romlott, rendes tej íze volt, így felhasználtam.

Ebédre pároltam brokkolit, karfiolt és hekket. Nem ízlett túlságosan, de éhes voltam, így lecsúszott + utána még pár mákos muffin:)

Este elmentünk családilag vásárolni, és beszart az autónk. Olyan szomorú lettem, hogy este vacsira édesítős baracklekvárt raktam a paleós kenyérre, sőt, 10-kor megettem két kocka 70%-os csokit és majdnem egy egész zacskó étcsokis bevonatú mazsolát:(



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése