2012. február 4., szombat

16. nap (szombat)

Reggel ganodermás kávé.

Reggeli: családnak palacsinta, nekem paleocsinta. Erről külön bejegyzés van.

Ebédre rakott brokkolit sütöttem. Nem receptből, csak úgy magamtól. Finomra sikerült, megpróbálom leírni, hogyan is készült:


Rakott brokkoli

1 zacskó fagyasztott brokkoli (párolni 40 percig, felénél megvegetázni)
Fél csirkemell felszeletelve (befűszerezni, párolni 40 percig)
2 főtt tojás
Szalonna pörc formába
Reszelt sajt a tetejére

Ovális jénai alját a pörc zsírjával kikenni, fele brokkolit belerakni, rá a pörc fele, a szeletelt tojások, a csirkemell szeletek, brokkoli másik fele, pörc másik fele, reszelt sajt.

Forró sütőben összemelegíteni, sajtot ráolvasztani.

Ebéd után sütöttem egy kenyeret a Gábornak, és egy paleósat magamnak is.

Még aludtam is egy jót a lányokkal:)

Nem uzsiztam, nem voltam éhes:)

Vacsira pulykasonkát és kígyóubit tettem a paleós kenyeremre. Fincsi volt:)

Este összedobtam egy gyümölcssalátát (alma, banán, kiwi, mandarin, narancs), holnapra jól össze fog érni:)
Ma olvastam egy paleós fórumon, hogy a gyümölcsöt nem evés után, hanem éhgyomorra kell enni. Megfogadom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése