2012. február 2., csütörtök

14. nap

Reggel megittam a ganodermás kávémat, ma is savanyúnak éreztem, pedig csak 1 teáskanálnyit raktam az egy bögre vízhez. Na mindegy, majd megszokom az ízét, és a jótékony hatásaira gondolok, miközben iszom:)

Reggelire megettem a maradék 2 meggyes-mákos muffint, és egy jó érett banánt.

Ebéd a Teletáltól jött, sült csirkecomb párolt lila káposztával és párolt vegyes zöldséggel. Nagyon finom volt, és a káposzta kivételével ízlett is Neki:)

Újabb kívánósság: egy nagy plakáton tejet öntenek egy pohárba. Annyira megittam volna egy nagy pohár hideg tejet:((( Nagyon szerettem mindig is! De fujj-fujj, egészségtelen!!!

Aludtam megint a csajokkal, utána uzsira megettem a maradék 3 db mandulás-fahéjas kekszet almával.
Sütöttem megint egy adag kenyeret, de most a tökmag helyett napraforgó magot tettem bele.

Vacsira kicsit túlzásban estem a mennyiséget illetően, de annyira ízlett minden, nem bírtam idejében abbahagyni.
Paleo kenyér, pulykasonka, geresdlaki kolbász (Novro-ban vettük, és nagyon fincsi), magyar kígyóuborka (zöldségestől). Nyami!!!

Este aztán annyira tele volt a hasam, mint régen. Kellemetlen érzés volt, legközelebb vissza kell fognom magam!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése