2012. február 1., szerda

13. nap (2012.02.01.)

Hajnalban keltem a Borika miatt, így 7-re már bennem volt 2 mákos muffin és a kávé:(

9 után reggeliztem paleós kenyeret teavajjal, kolbásszal és szalonnával (nem tipikus fogyókúrás menü, igaz?)

Ma volt az első holtpontom, egész nap ehetnékem volt. Még jó, hogy volt itthon paleós-nasi (mandulás fahéjas keksz), így nem bűnöztem:)
Bár délután nehéz volt megállni, hogy ne egyed a háztartási kekszből, főleg, hogy Riti is kínálgatott. De megálltam:)))
Azért sose gondoltam volna, hogy egy szimpla háztartási keksz fog kísértésbe hozni:)))

Az ebédünk ma finom volt és bőséges is. De sajnos volt benne kukorica és zöldborsó is. Sebaj, jól esett:)

Rossz kedvem volt egész nap:( Délután aludtam is a gyerekekkel 2 órát, ami jól esett, de nem lettem vidámabb tőle:(

Uzsira befaltam 4 meggyes-mákos muffint, utána meg égett a gyomrom:(

Szóval ez a február nem kezdődik jól:( De ha azt nézem, hogy a január 1-je is katasztrofális volt, mégis milyen jól telt az év első hónapja, akkor még van remény a kellemes februárra:)

Vacsira ua., mint a reggeli volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése