2012. január 28., szombat

9. nap (szombat)

Reggel megbontottam életem első kókusztej konzervjét, és csodálkoztam az állagán. Kanállal lehetett kaparni, mint a szobahős vaj, olyan volt az állaga. Kicsit azért raktam a kávémhoz, és a gesztenyegolyóhoz a recept pont kókusztejszínt írt (kókusztej tetejéről).

A gesztenyepüré tejszínhabbal sokkal finomabb, de azért ezt is meg lehet enni, ha az ember édességre vágyik, és egészségesen akar táplálkozni:)

Reggelire csak egy banánt ettem. Ebédre már nagyon éhes voltam.

Paleo ebédünk volt, mama készítette az én kéréseim szerint: brokkoli krémleves volt, pulykamell kockákra vágva jól megpirongatva és párolt zöldség (karfiol, brokkoli, répa). Nagyon finom volt minden, és jól esett nagyon!

Csináltam egy adag frappét, hogy megkóstoljuk.

Délután végre sütöttem egy ehető, sőt finom paleo kenyeret:)))Recept oldalt a receptek között.

Vacsira ettem is belőle kacsazsírral, kolbásszal, sonkával, uborkával és paprikával. Szeretem ezt a diétát:)))
Annyira jól esett, nagyon hiányzott már a megszokott étkezésem (kenyér, megkenni, felvágott, zöldség).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése