2012. január 29., vasárnap

10. nap (vasárnap)

Reggel nem ittam kávét, mert raktam bele kókusztejszínt, és olyan zsíros volt, hogy olajcseppek úsztak a kávém tetején. A bába-koktélra emlékeztetett, nem bírtam meginni:)

Viszont reggelire a tegnapi kenyérből ettem, szintén kacsazsírral, felvágottal, ubival, de nem esett olyan jól, mint tegnap este. Igazából éhes se voltam.

Ebédre megint brokkoli krémlevest ettünk, pirított mandulaszeletekkel, majd sült csirkét karfiolpürével (a karfiolpürét most csináltam először, a párolt karfiolt összeturmixoltam, belekevertem egy fej dinsztelt hagymát, és egy adag pörcöt. Fehérborssal és sóval fűszereztem). Nem lett túl ízletes, kicsit elsokalltam a fehér borsot:(

Ebéd után csináltam mindenkinek frappét (receptet tegnap leírtam).

Délután ettem pár gesztenyegolyót. Anyósomékat is megkínáltuk, Nekik is ízlett.

Vacsira a húslevesben főtt husit ettem tormával. Nyami:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése