2012. január 30., hétfő

11. nap

Reggel megkóstoltam anyósom által hozott kókusztejporos ganodermás kávét. Finom volt:)

Reggelire megettem a szombatról maradt paleos kenyeret parizerrel, teavajjal, paprikával és ubival. Nagyon jól esett. Riti is ette, és még egy fél banánt is megevett utána (a másik felét már nem kérte, én ettem meg).

Ebédre megint a Teletáltól rendeltem, de most nem ízlett egyikünknek se. Riti csak a csirkemell kockákat eszegette, a zöldséget csak megkóstolta, és köpte is ki (ez egy ilyen nap, Bojka is bojkottálta a répát).
Ebéd után Riti kapott színes halacskákat, én meg leerőltettem egy törökmogyorós muffint, ami annyira nem ízlik, hogy a receptjét se írom ide. De nem akartam éhes lenni fél óra múlva.

Délután nem ettem semmit, mégsem voltam éhes:)

Ahogy Gábor megjött, elmentem a Herbaház-ba venni egy-két paleós dolgot (nyírfacukor, őrölt lenmag, kókusztejpor).5200 Ft-ot fizettem:(((. De ezekkel most egy jó darabig elleszek:) És nem kell tejet venni, se lisztet, se tésztát, se tejtermékeket:)

Vacsira csak húslevest ettem a benne főtt husival. Finom volt, jól esett, és elég is volt. Gábor azt jósolta, hogy fél óra múlva éhes leszek, de nem lett igaza:)

Este még sütöttem egy paleós kenyeret (a jól bevált lenmagosat), és a hétvégén vett kolbászkákat (Gábornak holnapi ebéd, nekem reggeli-vacsora).




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése