2012. január 31., kedd

12. nap

Reggel sima ganodermás kávét ittam egy kanál nyírfacukorral és egy kanál kókusztejporral. Irtó keserű-savanyú volt. Mégiscsak igaza volt anyósomnak, hogy elég egy kávéhoz egy negyed zacskó kávépor. Holnap úgy fogom kipróbálni.

Reggelire ettem paleós kenyeret teavajjal, hideg sült kolbásszal (tegnap sütöttem) és uborkával. Jól esett, jól laktam nagyon, pedig nem ettem sokat:)

Az ebéd olyan kis adag volt, mintha kismadárnak szánták volna, de a Riti nem evett belőle semmit (első falatot kiköpte, így elvittem aludni), így elég volt.
Délelőtt facsartam narancs-répa levet, abból jó sokat ivott:)

Délután sütöttem meggyes-mákos muffint a hétvégéről maradt meggyből, és fahéjas-mandulás kekszet. Mindkettő finom lett. Receptet megtaláljátok oldalt.

Mindkettőből ettem 1-1-et kóstolás címszóval.

Vacsira megittam fél liter húslevest, majd ettem 2 muffint és 1 kekszet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése