2012. január 27., péntek

8. nap

Reggel 3in1 ganodermás kávé.

Csak fél 10-kor reggeliztem, akkor viszont 5 kókuszos muffint leerőltettem házi diétás baracklekvárral.

Ritának spagetti tésztát főztem, és sajttal, tejföllel és ketchup-pel ette. Ez volt a régi életemben a kedvenc pénteki ebédem:((( Nagyon elszomorodtam, hogy nem ehetek már ilyet, de az én ebédem is nagyon finom volt, az megvigasztalt:)
Egy kis tonhal konzervet ettem (kaptam olyat, ami nem olajban tocsog, hanem vízben). Mivel semmilyen íze nem volt, öntöttem rá egy kevés citromlevet és meg is sóztam. Főztem hozzá két tojást, felkarikáztam, és azokra raktam a halpásztétomból kupacokat, úgy ettem. Nagyon-nagyon ízlett, és jól is laktam vele.

Mivel a kókuszos muffin fogyóban van (hála az égnek), gyorsan sütöttem délután egy adag mákos-répás-narancsosat. Az almás-mékos receptet vettem alapul, és kicsit átvariáltam. Ez lett az eddig sütött paleós muffinok között a legfinomabb:)

Mikor Gábor megjött (fél 4-kor), már nagyon éhes voltam. Hangosan korgott a gyomrom. Amikor Ő ebédelt, odaültem mellé, és ettem 3 muffint:)
De utána lementünk családilag gyalog a Tesco-ba. Én vittem magamon Bojkát, Riti jött a lábán.
Hiányzott még a hétvégi ebédhez egy pár apróság.

Vacsira ettem pár szelet sajtot, pár karika kolbászt kígyóuborkával és 2 muffint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése