2012. január 23., hétfő

4. nap

Méreckedtem, és nagyon boldoggá tett a látvány! 3 hét diéta alatt, amiből csak az utóbbi 3 nap a paleó, fogytam majdnem 5 kilót!!! Erre nem is számítottam! Extra-lelkesedéssel folytatom tovább, és várom az eredményeket!

Reggel megittam a már szokásosnak számító ganoderma 3in1 kávémat, amit tervezek lecserélni valami egészségesebbre (ebben van cukor és valami tejpor-féleség is), viszont vízzel készítem, hisz a tej nem emberi fogyasztásra való (paleolit-szerint).

Reggelire pár mákos-répás-narancsos muffint ettem és egy banánt:)

Délelőtt több mint 1,5 órát voltam lent a gyerekekkel e levegőn. Közben lesétáltunk a Tesco-ba is, vettem ebédre egy fél grillcsirkét és salátakeveréket.

A fél grillcsirke felét ettük meg ketten a Ritával ebédre, és a salátakeverék felét.

A salátát a következő módon ízesítettem (a joghurtos dresszing ugye felejtős): kis citromlé, kis olívaolaj és kevés balzsamecet. Nagyon ízlett!!! Nem is tudom eddig miért nem próbáltam ki így!

Vacsira megettem a maradék salátát a maradék csirkével.

Sütöttem mikróban zablisztes cipót ... hát, mit mondjak, nem foszlós kalács, az biztos. De azért reggelire megpróbálkozom vele. Sonkával és uborkával le fog csúszni, az tuti:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése